Unifer facebook
×
T-shock

T-shock

Průzkum trhu, Pricing

Řešení: 

Pro společnost T-shock jsme realizovali analytické studie zahrnující identifikaci všech cílových skupin zákazníků. Analyzoval se zejména vztah těchto skupin k produktu společnosti, početnost skupin, elasticita jejich poptávky v závislosti na ceně a případná sezónnost poptávky z jejich strany. Analyzováno bylo také jejich chování, dostupnost a vztah k různým nástrojům marketingu. Z informací z analýzy trhu bylo doporučeno nastavení cen a provizí, které bude nejvhodnější pro většinu cílových skupin. Pro odlišné skupiny byly stanoveny rozdílné cenové strategie, tak aby bylo možné zasáhnout co největší část trhu. Na základě zjištění z předchozích analýz byla na závěr formulována obchodní strategie a navrženy marketingové nástroje. Tato strategie byla zpracována v různých variantách a použití každého nástroje marketingu bylo zdůvodněno spolu s hodnocením příležitostí a hrozeb, které může přinést. Pro T-Shock jsme později přinesli zajímavý sezónní hit - společnost Kefírer.

Yandex.Metrica