Unifer facebook
×
Sharygator

Sharygator

Tvorba a podpora brandu

Zadání:

Klient Robert Johnson přišel do UNIFERu s vizí odstartovat v ČR projekt, který tu dodus chybí. Tento projekt měl za cíl vytvořit webový portál podobný např. Aukru, kde by se věci neprodávali, ale půjčovali za určitý poplatek. Robert ovšem neměl pro tento business název, business plán ani konkrétní představu o marketingové kampani , a proto jsme se pustili do spolupráce.

Řešení:

Nejprve vznikl název Sharygator (z angl. Share = sdílení a aligátor = dravý, brněnský drak) a logo. Poté se analytické oddělení UNIFERu pustilo do tvorby business plánu a následně tým studentů za pomoci konzultací od Karla Novotného budoval marketingovou strategii. Ve strategii byly definovány hlavní cílové skupiny, vymezena konkurence a nesměla chybět ani kreativní část, kde na brainstormingových sezení vznikl například  návrh na kampaň, kterou můžete vidět v Brně na citylightech  a slogan Známe lepší využití pro vaše věci. Posledním velkým úkolem bylo vytvoření kompletních webových stránek pro tento projekt. Tvorba trvala zhruba tři měsíce, ale nakonec se našemu zkušenému kodérovi podařilo doladit všechny technické detaily a web sharygator.cz byl v dubnu oficiálně spuštěn. 

Naše řešení UX designu se dostalo i na shortlist Central European Startup Awards.

Yandex.Metrica