Unifer facebook
×
Kiwi.com

Kiwi.com

Stálá spolupráce

Souhrn spolupráce:

V dubnu 2015 jsme se společně s Oliverem Dlouhým (CEO Kiwi.com) rozhodli, že rozjedeme spolupráci na tzv. dynamic packages (rozuměj: kombinace letů a hotelů v balíčcích). Se spoluprací byly obě strany tak nadšené, že jsme v srpnu 2015 rozšířili naši spolupráci na stálý marketingový tým, který pracoval převážně pro Kiwi.com. Za celou dobu spolupráce se v tomto týmu vystřídalo cca 10 lidí, přičemž jsme úspěšně "vychovali" 3 UNIFERákov, který nyní pro kiwi.com pracují přímo jako součást Marketingového oddělení. Dokonce jsme se do toho tak obuli, že od listopadu 2015 je Kiwi.com 50% vlastníkem.

Přehled projektů:

  • Rebranding nejrychleji rostoucího globálního start-upu
  • Personální Microsite (grafika, kódování): http://jobsatkiwi.com/
  • Social Media (researches, příprava grafických podkladů, copywriting): Facebook, Instagram
  • PPC kampaně
  • Dynamic packages
  • Copywriting
  • Kompletní merchandising
  • Globální a české PR

Od začátku naší spolupráce má Skypicker/Kiwi.com v médiích celkem 396 přímých zmínek, z toho 327 (82 %) je z Česka, zbylých 70 (18 %) je ze zahraničí, z toho 48 (12 %) z anglicky mluvicích zemí.

O úspěších PR svědčí zmínka na anglické stránce Travolution.com. Zveřejnění námi napsané tiskové zprávy předcházela komunikace s Jennifer Morris, která daný článek publikovala. Společně se zbytkem PR týmu jsme se, mimo jiné, zapříčinil o to, aby o Skypicker/Kiwi.com napsali jedny z největších webů jako Business Insider, anglický travel zpravodajský web Tnooz či americký Condé Nast Traveler. Projekt rebrandingu, se díky správně zvolené strategii českého PR dostal několikrát do médií jako Mladá fronta/iDnes či Hospodářské noviny/iHned, z toho několik zmínek bylo taktéž v printu. Rozhovory s CEO, Oliverem Dlouhým, ohledně rebrandingu a dalších strategií Kiwi.com se dále objevily v médiích jako Lidové noviny či webu iDnes, včetně krátké reportáže pro Českou televizi.

  • ITB Berlín (jeden z největších a nejprestižnějších veletrhů v Evropě)

Komplexní realizace projektu, na který se vynaloženo cca 60 000 €. Od samotného ideového návrhu expozice až po kompletní logistické zabezpečení, jakož i servis na místě. Součástí řešení byl i návrh a výroba řezané grafiky na míru, zázemí se skladem, bar s občerstvením, pípou a obsluhou pro návštěvníky stánku. Samozřejmostí byla oddělená zóna na jednání s klienty a partnery, neformální sedací zóny (Beanbag a coffee-stolky), 2x LCD obrazovky s připojením na Kiwi.com (tehdy ještě Skypicker), 50-palcová obrazovka zobrazující informace o firmě, včetně live statistik o bookingu, vše umístěno v stánku o rozloze 56 m2.

Yandex.Metrica